Τρίτη, 22 Φεβρουαρίου 2011

Να γιατί δεν πάει μπροστά αυτός ο τόπος

Μου'ρθε αυτό το email από το φίλο μου το Βασίλη και είπα να το μοιραστώ μαζί σας  :)

Ο Αμερικανός Dr. Marc Faber, γκουρού των επενδύσεων, ολοκλήρωσε τη μηνιαία
αναφορά του με τα παρακάτω σχόλια:

"Αν ξοδεύουμε τα χρήματά μας στο Wal-Mart, αυτά καταλήγουν στην Κίνα. Αν
τα ξοδέψουμε σε βενζίνη, πάνε στους Αραβες. Αν αγοράσουμε PC, πάνε στην
Ινδία. Αν αγοράσουμε φρούτα και λαχανικά, πάνε στο Μεξικό, την Ονδούρα και
τη Γουατεμάλα. Αν αγοράσουμε καλό αυτοκίνητο, πάνε στη Γερμανία. Τίποτε απ'
αυτά δε βοηθάει την Αμερικανική Οικονομία.


Ο μόνος τρόπος να κρατήσουμε τα λεφτά εντός συνόρων είναι να τα ξοδέψουμε
σε πουτάνες και μπύρες, γιατί αυτά είναι τα μόνα προϊόντα πια, που
παράγονται στις ΗΠΑ...Εγώ κάνω ό,τι
μπορώ...."

Λοιπόν... στην Ελλάδα οι μπύρες είναι Γερμανικές, και οι πουτάνες
Ρωσίδες...


 Να γιατί δεν πάει μπροστά αυτός ο τόπος...

Κυριακή, 6 Φεβρουαρίου 2011

"Ο μπαμπούλας πριν κοιμηθεί το βράδυ ελέγχει τη ντουλάπα, μήπως κρύβεται ο Γκλέτσος."

Σε συνέχεια του προηγούμενου βρήκα αυτή την ανάρτηση στο kalamadata.gr και είπα να τη μοιραστώ:

"Η κίνηση του Απόστολου Γκλέτσου να γκρεμίσει με μπουλντόζα τις πλάγιες μπάρες της Εθνικής Οδού στη Στυλίδα για να μην πληρώνουν οι κάτοικοι διόδια, ενέπνευσε τους Έλληνες χρήστες τους twitter, που δημιούργησαν τα Gkletsos Facts κατά το... Chuck Norris Facts!
«Ο Θεός συγχωρεί, ο Γκλέτσος ποτέ…» 

Διαβάστε παρακάτω μερικά από τα πιο πετυχημένα συνθήματα που έγραψαν μέχρι τώρα:

Πολλοί φοράνε πιτζάμες με τον Σούπερμαν. Ο Σούπερμαν φοράει πιτζάμες με τον Γκλέτσο.
O Γκλέτσος ξέρει που πάει ο Καραμήτρος.
Ο Γκλέτσος πήγε στα Goodys και ζήτησε ένα Big Mac. Του το έφεραν. 
Όχι ρε Πάγκαλε! Δεν τα φάγαμε μαζί. Ο Γκλέτσος τα έφαγε όλα μόνος του!
Το βάρος του Γκλέτσου δεν το μετράνε σε κιλά αλλά σε κλίμακα Ρίχτερ.
Ο μπαμπούλας πριν κοιμηθεί το βράδυ ελέγχει τη ντουλάπα, μήπως κρύβεται ο Γκλέτσος.
Όταν ο Γκλέτσος κάνει πους-απς το σώμα του μένει ακίνητο. Η Γη υποχωρεί...
Το σκοτάδι φοβάται τον Γκλέτσο.
Οταν ο Γκλέτσος καθαρίζει κρεμμύδια, αυτά κλαίνε.
Ο Γκλετσος είναι ο 13ος Απόστολος!
Την 1η μέρα ο Γκλέτσος δημιούργησε τον Θεό.
O Γκλέτσος πήγε διακοπές στις Παρθένες Νήσους. Πλέον ονομάζονται απλά Νήσοι.
Όταν θελεις κάτι πάρα πολύ, ακόμα και το σύμπαν να συνωμοτήσει, αν δεν εγκρίνει ο Γκλέτσος δε πας πουθενά.
Ο Γκλέτσος μπορεί να εφαρμόσει τον υπαρκτό σοσιαλισμό.
O Γκλετσος έβρισε τον Κούγια, χωρίς να λάβει εξώδικo.
O Γκλέτσος έχει αμφισβητήσει τον Στάλιν μπροστά στην Αλέκα.
Τι τρώει ο Γκλέτσος για πρωινό; "Μπάρες" δημητριακών.
Στον Γκλέτσο, η περαίωση βγήκε αρνητική - του επέστρεψαν χρήματα!
Ο Γκλέτσος δεν ήταν ποτέ υποψήφιος Δήμαρχος! Η Στυλίδα ήταν υποψήφια για να την αναλάβει!Ο Γκλετσος είναι τόσο σκληρός που ξυρίζεται με κομπρεσέρ.
O Γκλέτσος μπορεί να φάει μόνο ένα Lays.
Ο Γκλέτσος ξέρει ποιος είναι ο @pitsirikos.
Όταν ο Γκλέτσος ψωνίζει έπιπλα από το ΙΚΕΑ, του τα δίνουν συναρμολογημένα.Άμα δε πάει το βουνό στον Μωάμεθ, του το πάει σηκωτό ο Γκλέτσος!
Ο Γκλέτσος γράφει greeklish και αυτόματα εμφανίζονται ελληνικά.
Ο Γκλέτσος κάθε καλοκαίρι πάει διακοπές στο Τρίγωνο Των Βερμούδων. Και επιστρέφει πάντα! "

Τετάρτη, 2 Φεβρουαρίου 2011

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ (ισοπέδωση)

Έχω "κλέψει" άπειρες φορές από το ελληνάκι, με του οποίου την ψύχραιμη ματιά έχω ταυτιστεί απόλυτα, αρκετές φορές , λίγες περισσότερες από όσες έχω διαφωνήσει...

 Ήθελα να γράψω τους τελευταίους μήνες πολλές φορές για τα διόδια και ειδικά όταν ο καφρογκλέτσος έθεσε σε κίνδυνο την ασφάλεια των οδηγών προσφέροντας show, απαντώντας στους επικριτές του λέγοντας αν πέσει κάποιος στο κενό που δημιούργησε στο προστατευτικό μεταλλικό στηθαίο και σκοτωθεί,τότε να τον πάνε φυλακή, αλλά επειδή δεν ήθελα να παραπληροφορήσω λόγω ανεπαρκών γνώσεων και κυρίως δεν ήθελα να δυσαρεστήσω, το απέφυγα... Μια φορά πάντως, δε μου αρέσει που πληρώνω σχεδόν τριάντα Έουρος κάθε φορά που ανεβαίνω προς Θεσσαλονίκη... 


With no further ado:

"Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2011 

Δεν πληρώνω ισοπέδωση

Έχει ενδιαφέρον να παρατηρήσει κανείς τις δράσεις, αλλά και τη σημασία του «Κινήματος κατά των διοδίων» (ΚΚΔ). Όχι για το καθεαυτό αντικείμενό του, αλλά γιατί οι επιρροές και οι δράσεις του αναδεικνύουν τον λόγο που πολλές θετικές, αυθόρμητες κινήσεις πολιτών ενώ ξεκινάνε με σωστές θέσεις και προς τη σωστή κατεύθυνση, στην πορεία αλλοιώνονται. Είτε επειδή δεν είναι σωστά οργανωμένες, είτε επειδή σε αυτές παρεισφρέουν άλλες ομάδες ή πολιτικές οργανώσεις που έχουν διαφορετικές αντιλήψεις (ή συμφέροντα) για την καθεαυτό δράση, αλλοιώνοντας τον αρχικό χαρακτήρα και υποβαθμίζοντας τελικά την εν λόγω δράση.

Το σύντομο ιστορικό του ΚΚΔ ξεκινάει λίγα χρόνια πριν, κυρίως από την εθνική οδό Κορίνθου – Πατρών η οποία είχε αναδειχθεί ως ένας από τους πιο επικίνδυνους δρόμους της χώρας με δεκάδες θύματα σε ετήσια βάση. Το κυρίως σκεπτικό για την μη πληρωμή διοδίων επικεντρώθηκε στο γεγονός ότι ο συγκεκριμένος δρόμος δεν πληρούσε τις προδιαγραφές για τη λειτουργία διοδίων. Ήδη από το 1993, η Ευρωπαϊκή Ένωση είχε θέσει κάποιες γενικές προδιαγραφές για τον ορισμό του «αυτοκινητόδρομου», ενώ το 1998, με την απόφαση 1999/62/EC (DIRECTIVE 1999/62/EC OF THE EUROPEAN PARLIAMENT AND OF THE COUNCIL of 17 June 1999 on the charging of heavy goods vehicles for the use of certain infrastructure), και ειδικά στο άρθρο 7, ορίζονται κάποιες γενικές προαπαιτήσεις για την εγκατάσταση διοδίων σε δρόμους. Το ΚΚΔ ενισχύθηκε ακόμα περισσότερο, όταν τα ήδη υπάρχοντα διόδια μεταβιβάστηκαν από το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας στην ανάδοχο εταιρία που κατασκευάζει το νέο τμήμα Κορίνθου-Πατρών, δηλαδή την «Κ/Π Ολυμπία Οδός Α.Ε.». Το σκεπτικό ήταν ότι εφόσον τα διόδια εισπράττονται από ιδιώτη πλέον και όχι από το Δημόσιο, προκειμένου να επιβληθεί πρόστιμό θα έπρεπε ο ιδιώτης να κινηθεί δικαστικά, όπου τελικά ο «παραβάτης» θα αθωωνόταν λόγω της ευρωπαϊκής νομοθεσίας˙ μια διαδικασία δηλαδή, που στην τελική δεν θα συνέφερε την ανάδοχο εταιρία.

Το ΚΚΔ σύντομα επεκτάθηκε και στην Αθηνών – Λαμίας, έχοντας ως βάση την καρμανιόλα στο «πέταλο του Μαλιακού», αλλά και την κατασκευή υπερβολικών σταθμών διοδίων κατά μήκος ολόκληρης της διαδρομής Αθηνών – Θεσσαλονίκης. Οι νέοι παράπλευροι σταθμοί σχεδόν σε ολόκληρη την Αττική μέχρι το Σχηματάρι, αλλά και η απουσία εναλλακτικών διαδρομών για τους κατοίκους ορισμένων σημείων ανέβασαν φυσικά τις αντιδράσεις, και το ΚΚΔ ήταν πλέον ώριμο φρούτο.

Το αποκορύφωμα ήρθε πριν λίγο καιρό, όπου ο Δήμαρχος Στυλίδας κ. Απόστολος Γκλέτσος προέβη στις γνωστές ενέργειες, οι οποίες με τη σειρά τους «ενέπνευσαν» το ΠΑΜΕ να προβεί σε συμβολικές καταλήψεις όλων των σταθμών διοδίων της χώρας για κάποιες ώρες, τον κόσμο γενικότερα να ιντριγκάρεται από το «τζαμπέ» της όλης υπόθεσης και τα γνωστά παπαγαλάκια να λένε τα τετριμμένα περί μεγάλο-εργολάβων, υπόγειων συμφερόντων κλπ.

Σε όλη αυτή την σύντομη ιστορική διαδρομή, συνέβη το εξής. Μία ιδέα που στηριζόταν σε σωστές βάσεις, παραποιήθηκε κατά το δοκούν από πολίτες, ή άλλα κινήματα, ανάλογα με τις τοπικές ή πολιτικές ανάγκες, προκειμένου στο τέλος να βγει ένας αχταρμάς ιδεών που τελικά δεν έχει καμία συνοχή, εκτός από το ισοπεδωτικό «δεν πληρώνω διόδια». Γενικώς και αορίστως. Μπορεί οι οδηγοί της Κορίνθου – Πατρών να ρισκάρουν τη ζωή τους, αλλά ο λόγος που μπορούν να αρνηθούν να πληρώσουν διόδια δεν είναι ίδιος με αυτόν των κατοίκων της Στυλίδας που δεν εξυπηρετούνται από παράπλευρο οδικό δίκτυο, ο οποίος με τη σειρά του δεν είναι ίδιος με αυτόν των οδηγών της Λάρισας - Θεσσαλονίκης που πληρώνουν διόδια σχεδόν κάθε 50 χιλιόμετρα, και που στην τελική όλα αυτά δεν έχουν άμεση σχέση με την ανικανότητα του Κράτους να διαχειριστεί σωστά τις ΣΔΙΤ για το εθνικό οδικό δίκτυο. Ένα καλό παράδειγμα είναι αυτό το κείμενο, το οποίο έχει σωστή νομική ανάλυση και δικαίως καλεί τους κατοίκους των περιοχών από τις Αφίδνες μέχρι τον Ωρωπό να αντιδράσουν. Ταυτόχρονα όμως, η ίδια ιστοσελίδα παρακινεί καθολική άρνηση πληρωμής διοδίων, ακόμα και σε αυτά που βρίσκονται σε αυτοκινητόδρομους που πληρούν τις προδιαγραφές της Ε.Ε., αλλά και που έχουν νομική υπόσταση να λειτουργούν κανονικά.

Είναι σωστό να υπάρχουν κινήματα αντίδρασης απέναντι σε κακοδιαχείριση ή παρανομίες του Κράτους. Τα κινήματα αυτά υποδηλώνουν μία ζωντανή κοινωνία που δεν αφήνει περιθώριο στην αυθαιρεσία της κάθε είδους εξουσίας. Είναι σημαντικό όμως η φωνή αυτών των κινημάτων να είναι ενιαία, σοβαρή, ισορροπημένη και με σαφή λόγο. Διαφορετικά, είναι καταδικασμένη να ευτελίζεται και σταδιακά να ενσωματώνεται στη γνωστή ελληνική κακοφωνία του όχλου ή οποία ούτε άξια προσοχής είναι, ούτε αφορά κανέναν στην τελική."


Related Posts with Thumbnails