Κυριακή, 21 Φεβρουαρίου 2016

Δήμαρχος δέχθηκε κλήση για παράνομη στάθμευση - ΦΩΤΟ


[(σ.σ.) Η πλάκα είναι, ότι το 100% των εσόδων από τις κλήσεις, είτε τις βεβαιώνει Υπηρεσία της Ελληνικής Αστυνομίας είτε δημοτική Αστυνομία, πηγαίνουν στα ταμεία των κατά τόπους Δήμων.
Μπορεί δηλαδή ο Δήμαρχος- και είναι σίγουρο πως θα το κάνει - απλά να μην πληρώσει την κλήση, αφού κανένας δεν θα διεκδικήσει το μη καταβληθέν ποσό και τους τυχόν τόκους υπερημερίας.

Όπως και να 'χει, για λόγους δημοσίων σχέσεων κυρίως, οι Δήμοι σχεδόν ποτέ δεν διεκδικούν τα μη καταβληθέντα ποσά από βεβαιωθείσες παραβάσεις, με αποτέλεσμα να χάνουν έσοδα που θα μπορούσαν να επιστρέψουν στους δημότες τους ως υπηρεσίες του Δήμου (έργα, τροφεία σε παιδικούς, εκδηλώσεις κλπ), αλλά, κυρίως, να επικρατεί ατιμωρησία με ό,τι αυτό συνεπάγεται.]


"Μια κλήση της Τροχαίας δέχθηκε, χθες το πρωί, το υπηρεσιακό αυτοκίνητο του Δήμου Καλαμάτας, το οποίο χρησιμοποιεί ο Δήμαρχος, Παναγιώτης Νίκας, για τις μετακινήσεις του.

Οι Aστυνομικοί της Τροχαίας δεν χάρισαν την παράνομη στάθμευση στο αυτοκίνητο του "πρώτου πολίτη" της πόλης και έκοψαν την κλήση κανονικά, καθώς ήταν σταθμευμένο για αρκετή ώρα - και μάλιστα αρκετά πρόχειρα όπως φαίνεται ξεκάθαρα στη φωτογραφία - στη διασταύρωση των οδών Ψαρών και Σόλωνος στην Καλαμάτα."


epoli.gr
 

Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2016

Ο παππούς που απέτρεψε 160 αυτοκτονίες, με μία απλή ερώτηση



Παρά την μαγευτική φυσική ομορφιά του, το «Χάσμα» στη Νέα Νότια Ουαλία, της Αυστραλίας, είναι δυστυχώς περισσότερο γνωστό, ως το σημείο στο όποιο επιλέγουν αρκετοί απελπισμένοι άνθρωποι να δώσουν τέλος στη ζωή τους.

Ευτυχώς όμως για πέντε δεκαετίες, ακριβώς απέναντι ζούσε ο Ντόν Ρίτσι, ένας άντρας που με την έγκαιρη παρέμβαση του κατόρθωσε να αποτρέψει πάνω από 160 αυτοκτονίες. Δεν είναι τυχαίο ότι πολλοί τον αποκαλούν «Άγγελο της Αυστραλίας».


Ο Ρίτσι ποτέ δεν εκπαιδεύτηκε για αυτό που έκανε αλλά ούτε και κάλεσε ποτέ τη αστυνομία για να τον βοηθήσει. Κάθε πρωί στέκονταν με τις ώρες στο μπαλκόνι του και παρατηρούσε τον βράχο. Μόλις αντιλαμβάνονταν κάποιον που συμπεριφέρονταν «ύποπτα», έβγαινε από το σπίτι του και τον πλησίαζε. Πως έπειθε τους απελπισμένους ανθρώπους να μην αυτοκτονήσουν; Με μια πολύ απλή ερώτηση:
 
«Μπορώ να σας βοηθήσω σε κάτι;»

Και συνέχιζε με ήρεμη φωνή, πάντα χαμογελαστός: «Θέλετε να έρθετε σπίτι μου να πιούμε ένα φλιτζάνι τσάι;»

Και το κάλεσμα του πάντα έβρισκε ανταπόκριση.
«Δεν μπορείς απλά να κάθεσαι και να τους παρακολουθείς», είχε δηλώσει ο Ντόν στις εφημερίδες. «Πρέπει να προσπαθήσεις να τους σώσεις. Είναι πολύ απλό».



Δεν ήταν λίγοι οι παραλίγο αυτόχειρες που δέθηκαν μαζί του. Υπήρχαν αρκετοί που χρόνια μετά, επέστρεφαν και του χτυπούσαν την πόρτα για να «πιουν μαζί ένα τσάι και να τον ευχαριστήσουν ξανά». Κάποια μέρα ένας άντρας του έστειλε μια ζωγραφιά. Ήταν ένας άγγελος με ακτίνες γύρω του σαν αυτές του ήλιου. Από κάτω έγραφε: «Είσαι ένας άγγελος που περπατά ανάμεσα μας».

«Η φιλοδοξία μου ήταν πάντα να τους τραβήξω μακριά από την άκρη του βράχου, να κερδίσω λίγο χρόνο για να τους μιλήσω. Να τους δώσω την ευκαιρία να το ξανασκεφτούν και να συνειδητοποιήσουν ότι τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι πολύ διαφορετικά το επόμενο πρωινό», είπε κάποτε ο Ρίτσι. «Πως τα καταφέρνω τελικά; Ποτέ μην υποτιμάτε τη δύναμη των λέξεων και του χαμόγελου»

Ο Ρίτσι ήταν ναυτικός στο Βασιλικό Αυστραλιανό ναυτικό κατά τη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου. Όταν τέλειωσε ο πόλεμος, επέστρεψε στο Σίδνεϊ και εργάστηκε στον κλάδο των ασφαλίσεων. Έλεγε χαριτολογώντας: «Ήμουν πωλητής για το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου και τώρα πουλάω στους ανθρώπους ζωή».

Ο Ντόν Ρίτσι πέθανε τον Μάιο του 2012.



odditycentral.com
dinfo.gr


Πέμπτη, 18 Φεβρουαρίου 2016

Live fast, die young (NOT)





























Live fast, die young.

Αυτό ήταν το μότο του Paul Walker, του διάσημου ηθοποιού του Hollywood, που έφυγε τόσο γρήγορα και τόσο άδικα από τη ζωή, σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα το περασμένο Σάββατο. Μόλις σαράντα ετών, άφησε πίσω του μία δεκαπεντάχρονη κόρη, η οποία όπως έλεγε χαρακτηριστικά ο ίδιος, «είναι μισή ελληνίδα», καθώς η καταγωγή της πρώην συζύγου του είναι από την Ελλάδα.

Και κάπως έτσι, δημιουργήθηκε άλλος ένας θρύλος.
Λίγο το πιασάρικο μότο του, λίγο το γεγονός ότι ήταν εμφανίσιμος, λίγο ο τραγικός τρόπος που σκοτώθηκε και το νεαρό της ηλικίας του, όλοι έχουν λυσσάξει από χθες στο κλάμα και τους οδυρμούς, παρόλο που δεν έχει παίξει και σε καμιά ιδιαίτερη ταινία ή δεν γνώριζαν κάτι από την πρoσωπική του ζωή, που να τους κάνει να ταυτιστούν μαζί του.

Το γεγονός ότι ο πρωταγωνιστής της σειράς ταινιών "Fast & Furious", ταινίες που τον έκαναν διάσημο και με τις οποίες γαλουχήθηκαν οι απανταχού κάγκουρες τα τελευταία δέκα χρόνια, σκοτώθηκε σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα όταν η Porsche GT στην οποία επέβαινε ως συνοδηγός καρφώθηκε σε ένα δένδρο και ανεφλέγη, μόνο ως ένα μήνυμα από το σύμπαν μπορώ να το εκλάβω.

Ή μήπως μόνο εγώ βλέπω την τραγική ειρωνεία σε όλο αυτό, από εκείνες που λαμβάνουν χώρα μόνο σε ένα Ομηρικό έπος;

Για το τροχαίο σύμφωνα με δηλώσεις του Σερίφη του Τμήματος που ανέλαβε την προανάκριση, πιθανότατα ευθύνεται η υπερβολική ταχύτητα. Τον οδηγό της Porsche, Roger Rodas, ο Paul τον γνώρισε πριν χρόνια σε αγώνες ταχύτητας και από τότε έγιναν οι καλύτεροι φίλοι. Ο Roger ήταν ιδιοκτήτης εταιρείας που «έφτιαχνε» αυτοκίνητα. Ο Paul πριν λίγο καιρό τελείωσε τα γυρίσματα της έβδομης κατά σειρά ταινίας "Fast & Furious".

Οι εν λόγω ταινίες, μαζί με το βιντεοπαιχνίδι Grand Theft Auto, είναι η αιτία που τα τελευταία χρόνια έχει γίνει της μόδας το μπλε λαμπάκι στους υαλοκαθαριστήρες.
Που θεωρείται cool να μη σταματάς στην Αστυνομία.
Να «πειράζεις» τον κινητήρα του αυτοκινήτου σου και το ηχοσύστημά σου.
Να αντικαθιστάς την εξάτμισή του με ένα μπουρί.
Να συμμετέχεις σε κόντρες και γενικά να παραβιάζεις τον Κ.Ο.Κ.
Όσες περισσότερες παραβιάσεις, τόσο πιο cool.

Και αναρωτιέμαι, προς τί η οιμωγή και ο σπαραγμός; O πρώτος είναι ή ο τελευταίος;

Στην Ελλάδα κάθε μέρα σκοτώνονται κατά μέσο όρο πέντε άνθρωποι σε τροχαία ατυχήματα.

Μάλιστα, είναι η πρώτη αιτία θανάτου για τις ηλικίες 15-29.
Φίλοι μας, συγγενείς μας, γείτονες και συμμαθητές μας. Δικοί μας άνθρωποι.
Έχω ανακοινώσει σε δεκάδες ανθρώπους το θάνατο οικείου τους προσώπου από τροχαίο και ξέρω πως είναι.

Να κρατήσετε για όλους αυτούς τα δάκρυά σας λοιπόν.

Γιατί δεν θα μας λείψουν οι ταινίες του Paul Walker, ούτε η αισθητική και το ήθος που προωθούσαν. Θα λείψει στην οικογένειά του και σε αυτούς που βοηθούσε με τη φιλανθρωπική του δράση, αλλά ως εκεί. Και βρείτε κανένα πρότυπο της προκοπής επιτέλους. Έναν για τον οποίο θα αξίζουν τα δάκρυά σας όταν πεθάνει. Που θα σας κάνει πιο υπεύθυνους και πιο ώριμους.
Γιατί αυτό το "live fast, die young", καλό είναι για τις ταινίες του Hollywood, αλλά για την πραγματική ζωή, μπάζει από παντού.
Κι αν δεν πιστεύετε εμένα, ρωτήστε την κόρη του Walker, τη Meadow:





































 eyedoll.gr


Ο Ιαβέρης συγκλόνισε τη Βουλή: Είναι σαν να πέφτει κάθε μέρα σε κατοικημένη περιοχή, αεροσκάφος με 20 επιβάτες

πηγή φωτογραφίας: intime

Μέσα σε ένα χρόνο είχαμε 1.600 νεκρούς και 20.000 τραυματίες σε τροχαία ατυχήματα.

Κάθε ημέρα έχουμε πέντε νεκρούς, πέντε τετραπληγικούς, 10 παραπληγικούς, 60 τραυματίες, ενώ δεκάδες χιλιάδες ευρώ είναι το κόστος σε υλικές ζημιές.

Είναι σαν να πέφτει κάθε μέρα σε μια κατοικημένη περιοχή, ένα μικρό αεροσκάφος της αεροπλοΐας με 20 επιβάτες.

Τα πιο πολλά τροχαία ατυχήματα συμβαίνουν σε κατοικημένες περιοχές με ταχύτητες κάτω από 45 χλμ την ώρα. Και τα περισσότερα θύματα που αφήνουν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο, είναι κάτω των 30 ετών. Σύμφωνα μάλιστα με τα τελευταία στοιχεία, το 60 με 70% των θυμάτων από τροχαία ατυχήματα, είναι ηλικίας 15 - 29. 

Αυτά τα συγκλονιστικά στοιχεία παρουσίασε στην Μόνιμη Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας ο Αναστάσιος Μαρκούζος, γνωστός ως Ιαβέρης. Και η κοινή παραδοχή όλων των μελών της ήταν ότι στους ελληνικούς δρόμους γίνεται καθημερινά μια γενοκτονία.

Αιτία;

Οι τραγικοί δρόμοι και οι επικίνδυνοι οδηγοί που σε συνδυασμό με την άγνοια και την αδιαφορία οδηγούν σε ένα εγκληματικό αποτέλεσμα, όπως εξήγησε ο Ιαβέρης. Και αυτά μας κατατάσσουν στην 28η και τελευταία θέση στην ΕΕ. «Τον καρκίνο του δρόμου στη χώρα μας τον αντιμετωπίζουμε με παυσίπονο αντί χειρουργείου», είπε και έφερε ως παράδειγμα το γεγονός ότι, ενώ σε όλες τις χώρες έχουν μειωθεί τα τροχαία ατυχήματα από 20% - 99,5%, όπως η Σουηδία, στην Ελλάδα είχαμε αύξηση ως και 60%.

«Το αυτοκίνητο γίνεται όπλο, όταν μπαίνει ένα βλήμα» είπε χαρακτηριστικά ο Ιαβέρης και εξήγησε: «Μέσα στα τελευταία 100 χρόνια, στην Ελλάδα που πέρασε και δύο πολέμους, έχασαν την ζωή τους σε ώρα μάχης 70.000 ελληνόπουλα. Στα 60 τελευταία χρόνια με το αυτοκίνητο έχασαν τη ζωή τους 140.000 άνθρωποι, δηλαδή τα θύματα ήταν τετραπλάσια, ενώ 350.000 έμειναν ανάπηροι».

Ο Ιαβέρης, έθεσε και μια άλλη σημαντική παράμετρο, την οικονομική καθώς όπως είπε, «το 40% του κόστους στην υγεία, είναι από τροχαία». «Τα τροχαία ατυχήματα κοστίζουν 12 δισ. ευρώ κάθε χρόνο. Στα 50 χρόνια σημαίνει 600 δισ. ευρώ πεταμένα ματωμένα, στην άσφαλτο. Και μετά λέμε πώς να εξοικονομήσουμε λεφτά και βάζουμε ισοδύναμα, όταν όλα αυτά τα χρήματα πετιούνται άδικα στο δρόμο», επεσήμανε ο Ιαβέρης.

Ο γνωστός αυτοκινητιστής ήταν αποκαλυπτικός, σε ότι αφορά την εγκληματική άγνοια που επιδεικνύουν οι γονείς, απέναντι στα παιδιά τους. «Ένας γονιός που οδηγεί με πάνω από 10 χλμ την ώρα το αυτοκίνητο και αφήνει το παιδί του να κάθεται στη μέση των πίσω καθισμάτων και δεν το δένει κανονικά στο παιδικό κάθισμα είναι σαν το προορίζει για αναπηρικό καροτσάκι που θα το σπρώχνει σε όλη του τη ζωή, αν συμβεί ένα βίαιο φρενάρισμα», τόνισε χαρακτηριστικά.

Μίλησε, όμως, και για γενικότερη άγνοια που υπάρχει στη κοινή γνώμη, σε ότι αφορά την σημασία που έχει η ασφαλής οδήγηση, επικαλούμενος το εξής παράδειγμα: «Ρωτήσανε σε ένα τηλεπαιχνίδι 100 ανθρώπους για ποιο επάγγελμα χρειάζεται μικρότερη προσοχή και η πιο δημοφιλής απάντηση με ποσοστό 80% ήταν ο επαγγελματίας οδηγός. Δηλαδή, ο οδηγός του σχολικού που μεταφέρει τα παιδιά μας», ανέφερε. Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στην παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη, υπογραμμίζοντας ότι «είναι απόπειρα φόνου, είναι απόπειρα αυτοκτονίας».

Ο Ιαβέρης, υπογράμμισε ακόμα, ότι, μόνο αν αναληφθεί πρωτοβουλία σε υψηλό πολιτικό επίπεδο, μπορεί το εθνικό αυτό πρόβλημα να πάρει σοβαρές διαστάσεις. «Για να σταματήσει το έγκλημα και η γενοκτονία που συντελείται καθημερινά στους ελληνικούς δρόμους, πρέπει η Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας να πάει στο Μαξίμου και να ζητήσει από τον πρωθυπουργό να το πάρει πάνω του γιατί είναι μέγα εθνικό και πολιτικό ζήτημα», τόνισε και η πρόταση του αυτή έδειξε να έχει θετική αποδοχή από την Επιτροπή.

Κλείνοντας ο Ιαβέρης την ενημέρωση του, έδωσε μια συμβουλή σε όλους τους οδηγούς λέγοντας χαρακτηριστικά: «Η λύση του προβλήματος είναι η αυτοεκτίμηση. Καθένας, πρέπει να ξέρει πόσο ανεκτίμητος και λατρεμένος είναι, και πόσο θα λείψει από τα παιδιά ή τους γονείς του, αν εμπλακεί σε μια ανόητη σύγκρουση, επειδή τα μυαλό του είναι στα κάγκελα. Αν θέλουμε άμεσα να μειώσουμε το οδικό έγκλημα, κάθε πρωί ας κοντοσταθούμε και ας σκεφτούμε πόσες αγκαλιές μας περιμένουν το απόγευμα».

'' Ιαβέρης '': Τα ''Άθλια'' πρότυπα των παιδιών !
'' Ιαβέρης '': Τα ''Άθλια'' πρότυπα των παιδιών !Οικογένεια (παιδεία) - Σχολείο - ΜΜΕ - Πολιτικοί κλπ κλπ
Δημοσιεύτηκε από ΙΑΒΕΡΗΣ (ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΜΑΡΚΟΥΙΖΟΣ) fans club στις Τετάρτη, 17 Φεβρουαρίου 2016


'' Ιαβέρης '': Αλλάζει η Ζωή μας...
'' Ιαβέρης '': Αλλάζει η Ζωή μας...
Δημοσιεύτηκε από ΙΑΒΕΡΗΣ (ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΜΑΡΚΟΥΙΖΟΣ) fans club στις Τρίτη, 12 Ιανουαρίου 2016

 news247.gr

Παρασκευή, 5 Φεβρουαρίου 2016

Το πρόβλημα των Αστυνομικών, δεν είναι (μόνο) το ασφαλιστικό


Σε λίγο θα ξεκινήσω για τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας – πορεία των ένστολων στο κέντρο της Αθήνας.
Εκτός υπηρεσίας φυσικά και χωρίς να επιβαρύνω τα καθήκοντά μου.
Χωρίς να εκπροσωπώ κάποια συνδικαλιστική οργάνωση, παρά μόνο τον εαυτό μου.

Όχι για να διεκδικήσω πρόωρη συνταξιοδότηση και πλασματικά χρόνια υπηρεσίας, αλλά αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας και εξάλειψη των αυθαιρεσιών.

Όχι για να διεκδικήσω παχηλά εφάπαξ, αλλά επαρκή υλικοτεχνικό εξοπλισμό.

Όχι για να διεκδικήσω προικοδοτήσεις ή αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις, αλλά αξιοκρατία, αποπολιτικοποίηση, ακριβοδίκαια και διαρκή αξιολόγηση, συνεχή και υποχρεωτική επιμόρφωση και επανεκπαίδευση.

Όχι για να διεκδικήσω τη διατήρηση των κεκτημένων, αλλά τον εξορθολογισμό στις απαιτήσεις, την αυτοκριτική, τον αυτοσαρκασμό, την προσέγγιση του πολίτη, τη φαντασία στην εξουσία.

Θα μου πεις, είσαι σίγουρος πως θα διεκδικείς τα ίδια πράγματα με τους υπόλοιπους;
Θα σου απαντήσω, όχι απαραίτητα, αλλά αυτό είναι το μόνο μέσο που μου απομένει, καθώς οι Αστυνομικοί στερούμενοι του «δικαιώματος» να προβούμε σε «δυναμικές» κινητοποιήσεις με παράνομα πολλές φορές μέσα (αποκλεισμούς δρόμων, βανδαλισμούς, τραμπουκισμούς), το μόνο που μας μένει είναι να ενώσουμε τις φωνές μας.

Έστω και αν αυτές είναι πολύ διαφορετικές.

Ο στόχος, άλλωστε, είναι κοινός και τελικά ένας και μόνο: η ασφάλεια του πολίτη

(ο τίτλος προβοκατόρικος και με σαφή αναφορά στο προ δύο ετών άρθρο μου στο eyedoll.gr: To πρόβλημα των Αστυνομικών, δεν είναι ο μισθός)

Δευτέρα, 1 Φεβρουαρίου 2016

Βοηθώντας τον συνάνθρωπο

Ήμουν έτοιμος να γράψω ένα σεντόνι για τον αλτρουισμό, τον θεσμό της Αστυνομίας και άλλα τέτοια γραφικά, αλλά αποφάσισα να περάσω κατευθείαν στο θέμα:

Πριν από λίγες εβδομάδες υπέπεσε στην αντίληψή μου η δράση πέντε νέων ανθρώπων, που με δική τους πρωτοβουλία μαζεύτηκαν για να βοηθήσουν τους άστεγους στην Αθήνα. Η δράση τους έγινε γρήγορα γνωστή μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, με αποτέλεσμα να δημιουργήσουν ένα κίνημα ανθρώπων που χωρίς κανένα προσωπικό όφελος εκτός της ηθικής ικανοποίησης ότι βοηθούν συνανθρώπους τους, κατάφεραν να κάνουν ακριβώς αυτό, ξεπερνώντας τους μικρούς αρχικά στόχους τους.

Πλέον έχουν προγραμματίσει νέες δράσεις με πιο κοντινή χρονολογικά τη "Βοηθώντας τους άστεγους του Πειραιά". Όσοι επιθυμούν να βοηθήσουν με οποιονδήποτε τρόπο, μπορούν για την καλύτερη οργάνωση της δράσης να συμπληρώσουν τη σχετική αίτηση.

Η βασική λίστα αναγκών για τη δράση του Πειραιά, έχει ως εξής:

Ρουχισμός (Σε καλή κατάσταση, όχι σκισμένα και τα προτεινόμενα μεγέθη είναι Μ-L και 38-46 νούμερο παπούτσια χωρίς να εξαιρούμε κανένα άλλο.)

 - Χειμωνιάτικα μπουφάν ανδρικά/γυναικεία
 - Χειμωνιάτικες φόρμες ανδρικές
 - Τζιν ανδρικά
 - Πουλόβερ/Μπλούζες ανδρικές
 - Παπούτσια(Μποτάκια/Αθλητικά) ανδρικά/γυναικεία
 - Κάλτσες - Φανέλες (ακόμα καλύτερα ισοθερμικές)
 - γάντια - σκουφάκια/καπέλα
 - κασκόλ - κουβέρτες - μαξιλάρια
 - Sleeping bag
 - Ομπρέλες Τρόφιμα (Πρέπει να σκεφτούμε τις συνθήκες συντήρησης αλλά και την διάρκεια των τροφίμων μιας που οι άστεγοι δεν διαθέτουν μέσα συντήρησης ή αποθηκευτικούς χώρους)
 - μαγειρεμένα φαγητά
 - συσκευασμένα τρόφιμα (μακαρόνια, όσπρια)
 - κονσέρβες - φρούτα
 - ξηροί καρποί
 - Γλυκά, μπισκότα, κρουασάν, μπάρες δημητριακών κτλ
 - Αναψυκτικά - Νερά - Ατομικούς χυμούς - Γαλακτοκομικά - Αρτοσκευάσματα


Είναι αυτονόητο πως δεν είναι το θέμα να αδειάσετε απλά τις ντουλάπες σας και να φέρετε τελικά ρούχα τα οποία δεν είναι κατάλληλα για άστεγους ανθρώπους, με αποτέλεσμα να πεταχθούν. Πριν λοιπόν φέρετε κάποιο ρούχο, σκεφτείτε να είναι χρήσιμο σε κάποιον άνθρωπο σε κατάσταση δρόμου.

 Είδη υγιεινής

 - Χαρτιά υγιεινής
 - Μαντιλάκια
 - Αντισηπτικά
 - Σερβιέτες
 - Σαπούνια
 - Γάντια
 - Οδοντόβουρτσες και οδοντόκρεμες

Αυτά που είναι ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ απαραίτητα, είναι κουβέρτες, sleeping bags, ανδρικά παλτά, ανδρικές φόρμες, ανδρικά εσώρουχα και ανδρικά αθλητικά παπούτσια.

Τα φάρμακα που θα μαζευτούν δεν θα μοιραστούν από τους εθελοντές της δράσης, αλλά από το Αλληλέγγυο Ιατρείο Πειραιά. Ο αποθηκευτικός χώρος βρίσκεται στο Παγκράτι (βλ. τη σχετική εκδήλωση στο fb) και θα δέχεται πράγματα ΜΟΝΟ από την βασική λίστα. Είναι επιθυμητό από τους διοργανωτές, όσα θα προσφέρετε να είναι ταξινομημένα, ώστε να μπορούν να τα οργανώσουν πχ παντελόνια ανδρικά.

Προσωπικά, προτίθεμαι να συγκεντρώσω ό,τι από τα παραπάνω μπορώ και από φίλους και συναδέλφους, αλλά κυρίως να βοηθήσω με τη φυσική μου παρουσία την ημέρα της δράσης.

Έχω έρθει σε επαφή με μία εκ των διοργανωτών, γνωστοποιώντας της την ιδιότητά μου και πως προτίθεμαι να παρευρεθώ, βοηθώντας με όποιον τρόπο μπορώ, προσπαθώντας έτσι να διαδώσω το μήνυμα ότι ο εθελοντισμός είναι η ύψιστη μορφή κοινωνικής ευαισθησίας και πως ο Έλληνας Αστυνομικός  είναι κοντά στις αδύναμες κοινωνικές ομάδες και όχι απέναντί τους. 

Καλώ όποιον άλλο ένστολο θα επιθυμούσε να πράξει το ίδιο, να έρθει σε επαφή μαζί μου και φυσικά όλους τους πολίτες, να στηρίξουν όπως μπορούν παρόμοιες δράσεις, ασχέτως πεποιθήσεων,  ιστορικού και τυχόν διαφορών.

H συμμετοχή μας θα είναι κάτι τελείως διαφορετικό από την πρόσφατη, εξαιρετική δράση της ομάδας ΔΙΑΣ in action στον Πειραιά και υπό την αιγίδα των διοργανωτών της.

Όπως λένε και στην σχετική ομάδα εθελοντών που δημιούργησαν στο facebook, "ελπίζουμε σε ένα καλύτερο μέλλον, όπου η δυστυχία δεν θα είναι κάτι δεδομένο. Ο καθένας μπορεί να βοηθήσει, όλοι μαζί όμως μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο."



Related Posts with Thumbnails