Σελίδες

Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Επικίνδυνος δραπέτης / Ανέκδοτο

Ένας κατάδικος δραπετεύει από μια φυλακή στην οποία ήταν κλεισμένος για 15 ολόκληρα χρόνια.
Μπαίνει σε ένα σπίτι ψάχνοντας για λεφτά και όπλα. Εκεί βρίσκει ένα νεαρό ζευγάρι στο κρεβάτι.
Αμέσως διατάζει τον άντρα να κατέβει από το κρεβάτι και τον δένει σε μια καρέκλα.
Ενώ δένει την κοπέλα στο κρεβάτι, ανεβαίνει πάνω της και της φιλά τον λαιμό και στη συνέχεια σηκώνεται και πάει στο μπάνιο.
Ενώ βρίσκεται στο μπάνιο, ο άντρας ψιθυρίζει στη γυναίκα του:
"Άκου, αυτός ο τύπος είναι κατάδικος δραπέτης. Δες τα ρούχα του! Είναι σίγουρο πως πέρασε πολύ καιρό στη φυλακή χωρίς να  δει γυναίκα για χρόνια. Τον είδα πως φιλούσε τον λαιμό σου. Αν θέλει σεξ, μην αντισταθείς, μην παραπονεθείς...Κάνε ό,τι σου πεί. Δε θα σου κρατήσω κακία. Ικανοποίησε τον όσο και αν τον σιχαίνεσαι γιατί προφανώς, αυτός ο τύπος είναι πολύ επικίνδυνος και αν τσατιστεί θα μας σκοτώσει και τους δύο. Να είσαι δυνατή γλυκιά μου. Σ'αγαπώ!"

Η γυναίκα του του απαντά:
"Κι εγώ σ'αγαπώ καλέ μου , μα δε φιλούσε το λαιμό μου . Ψιθύριζε στο αυτί μου. Μου είπε πως είναι gay. Μου είπε ότι σε βρίσκει πολύ χαριτωμένο και με ρώτησε αν έχουμε καθόλου βαζελίνη. Του είπα πως είναι στο ντουλαπάκι ,στο μπάνιο. Να είσαι δυνατός γλυκέ μου. Και να θυμάσαι πως σ'αγαπώ!" 

http://asteiares.blogspot.com/

2 σχόλια:

  1. Πολύ καλό!!!
    Καλή χρονιά με υγεία και χαμόγελα!!!Άντε και μ´ έναν απόγονο!!!

    Δε πιστεύω να με ξέχασες!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΟΛΑ τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα ,μα θα παρακαλούσα όσους θέλουν να αφήσουν το δικό τους, να το κάνουν με όμορφο τρόπο....

Related Posts with Thumbnails