Σελίδες

Σάββατο 5 Μαΐου 2012

ΕΚΛΟΓΕΣ 2012. Με χιούμορ και συναίσθηση ευθύνης.

Τα ψέμματα τελείωσαν.
Εδώ θα φανεί πόσο αγανακτισμένοι είμαστε στ' αλήθεια, όχι υπό την έννοια της αρνητικής ψήφου, αλλά της θετικής, αυτής που θα αλλάξει το κατεστημένο και δε θα γκρινιάξει απλά,ηχώντας ενοχλητική και γραφική στ'αυτιά μας.
Εν τω μεταξύ, άκουσα στο ραδιόφωνο μόλις, ότι την Κυριακή λέει είναι παγκόσμια μέρα γέλιου...Και θα'χουμε και πανσέληνο.......Τίποτε δεν είναι τυχαίο σ'αυτή τη ζωή τελικά.....

Την ίδια ώρα στο Σύνταγμα, 04/05/2012:
υπέρμαχοι του δικοματισμού :ρ

Οι φήμες θέλουν τους ανωτέρω, να είναι εξοδούχοι με άδεια διανυκτέρευσης από την Αμυγδαλέζα και με οδοιπορικά έξοδα πληρωμένα, μετά από έκτακτο αίτημα στη διαχείριση χρηματικού.  :ρ

Για να σοβαρευτούμε τώρα, πριν μια βδομάδα στο Χολαργό, έκανα για ακόμη μία φορά το φωτορεπόρτερ:
mayday,mayday
Φαίνεται πως έχουμε εναποθέσει τις ελπίδες μας πλέον, στα πνεύματα του ένδοξου παρελθόντος, επικαλούμενοι τη βοήθειά τους, πιστεύοντας ίσως πως μόνο κάτι σαν μαγικό μπορεί πια να μας σώσει.

Ή μήπως όχι?

Κατακρίθηκα για την προηγούμενη ανάρτησή μου, στην οποία υποστήριξα ανοιχτά ένα κόμμα, κάτι που ομολογουμένως δε συνάδει με την ιδιότητα του Αστυνομικού, την οποία δεν κρύβω μέσα από αυτό το ιστολόγιο.

Όμως εγώ διατυμπανίζω την ιδιότητά μου, γράφοντας σε ένα εντελώς προσωπικό ιστολόγιο, χρησιμοποιώντας το σαν δημόσιο ημερολόγιο, για να δείξω στον κόσμο ότι "Αστυνομικοί δεν είναι Robocop , αλλά άνθρωποι... Άνθρωποι που κατακλύζονται από συναισθήματα , από όνειρα , σκέψεις, από όρεξη για δουλειά και για προσφορά".

Και για να μη τα πολυλογώ, τώρα που αποφάσισα επιτέλους τι θα ψηφίσω και μέχρι να βρω κάτι αρνητικό να τους προσάψω, εγώ θα "προπαγανδίζω" υπέρ τους, μπας και αλλάξει τίποτα σ'αυτή τη ρημαδοχώρα.

Αφιερώστε τους 5 λεπτά πριν πάτε να ψηφίσετε και είμαι σίγουρος πως θα σας κερδίσουν. 
Είναι κάτι σαν το "λούσου με Ultrex, και θα δεις", αν και εγώ χρησιμοποιώ Pantent   :)  .


Ποιος μπορεί να πει ότι δε συμφωνεί μαζί του άλλωστε?
Και γιατί πρέπει να βάζουμε ιδεολογικές και χρωματιστές ταμπέλες στα αυτονόητα?
(ολιγόλεπτη συνέντευξη Θ. Τζήμερου, στην Π.Τσαπανίδου)



Καλό Σ/Κ, και καλό...βόλι. Μακριά από τις κακοτοπιές.........
(εγώ αύριο και μεθαύριο θα είμαι σε εκλογικό κέντρο επικεφαλής της φρουράς..Και την Κυριακή επιφυλακή μέχρι το ξημέρωμα...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα ,μα θα παρακαλούσα όσους θέλουν να αφήσουν το δικό τους, να το κάνουν με όμορφο τρόπο....

Related Posts with Thumbnails