Σελίδες

Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΟΔΗΓΟΙ

MΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ , ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΟΔΗΓΕΙ , ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΔΡΟΜΟ , ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΡΕΥΜΑ
ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΑΝΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ , 
 Ο ΑΝΤΡΑΣ ΦΩΝΑΖΕΙ :
ΦΟΡΑΔΑ !!!


ΑΜΕΣΩΣ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΑ :
ΜΑΛΑΚΑ !!


Η ΓΥΝΑΙΚΑ , ΚΑΘΩΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΑΥΤΑΡΕΣΚΑ , ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΑΜΕΣΑ , ΟΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΙ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΜΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ , ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗ ΣΤΡΟΦΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΚΟΨΕΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 










ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ :
ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ !


8 σχόλια:

  1. ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΦΩΝΑΞΩ ΤΟ ΔΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ . ΩΡΑΙΟ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ελπίζω να το εκτιμήσει όπως κι εσύ .... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. kapws etsi xalame thn piatsa... xaxaxaxaxaxax :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό ναι έχει μεγάλη δόση αλήθειας και το ακούτε από μια γυναίκα, που έχει βρίσει άπειρες γυναίκες και άντρες επίσης! Λόγω της φύσης της δουλειάς μου, όχι δεν είμαι οδηγός ταξί, το αυτοκίνητο όμως είναι το εργαλείο μου και οδηγώ αρκετές ώρες την ημέρα, βλέπουν πολλά τα μάτια μου. Γενικά οι Ελληνες οδηγοί θεωρούν ότι είναι KIT???????????? ότι τους ανήκει ο δρόμος???????? Πολιτισμός υπό το ΜΗΔΕΝ και στα δύο φύλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλό και εύστοχο αλλά λυπηρό να βλέπουμε πολιστιμό υπό το μηδέν.....και από τα 2 φύλλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΟΛΑ τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα ,μα θα παρακαλούσα όσους θέλουν να αφήσουν το δικό τους, να το κάνουν με όμορφο τρόπο....

Related Posts with Thumbnails