Σελίδες

Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

"Βητάς" τσατίζεται με το pc του ...

Oι συνάδελφοι θα καταλαβαίνουν τί εννοώ με τη λέξη βητάς ... Πλέον , επειδή υπάρχουν πολλοί Αρχιφύλακες "μη παραγωγικής Σχολής" / Αρχιφύλακες Β' (Αστυνομικοί άνω των 18 ετών Υπηρεσίας) , γνώστες των η/υ , με τη λέξη "βητάς" εννοούμε τον τεμπέλη Αστυνομικό , τον "Χωροφύλακα" , τον "όσο λιγότερα ξέρεις στην Αστυνομία , τόσο καλύτερα θα περνάς" ..
Ένας τέτοιος λοιπόν , Ρώσος όμως , είναι ο πρωταγωνιστής μας στο επόμενο βιντεάκι , που είχε μεν το φιλότιμο να κάτσει να ασχοληθεί με τον η/υ , αλλά όχι την υπομονή.. (αφιερωμένο στους φίλους μου "βητάδες" στο Τμήμα που υπηρετώ , Παναγιώτη Κ. και Αλέξη Ζ. , που έχουν τόσο όρεξη και τόσο φιλότιμο , όσο 10 "νέοι" μαζί..)

 Angry Russian Officer
(πραγματικά αυτό δε θέλετε να κάνετε [οι συνάδελφοι] ,όταν πληκτρολογείτε στο τηλέτυπο?)


Να και μερικά άλλα ωραία που βρήκα :

Why you dont throw paperclips at coworkers ...
 Why ?  :





10 σχόλια:

  1. Κάπως έτσι θα πρέπει να νιώθουν οι συνάδελφοι, ειδικά οι παλιότεροι τώρα που πρέπει να περάσουν από το τυλέτυπο στο POL. χαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχαχαχα ! Σήμερα παραλίγο να το πετάξω από το παράθυρο ! Έκανα μία εγγραφή , έγραφα , έγραφα για κάνα τέταρτο και όταν πάτησα αποθήκευση : "an error was occured " ! Δε μπορώ να καταλάβω ! Αυτοί που έφτιαξαν , τόσο δύσκολο ήταν να σκεφτούν , ότι έπρεπε να βάλουν και ένα save ? Ή να σώζεται μόνο του μετά από 3 λεπτά π.χ. ? Έβγαζα καπνούς από τα αυτιά μου ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το κογιοτ έβγαλε πινακιδάκι με βρισίδια και η φάτσα του κοκκινισε. Μήπως το το pol ειναι προιον ACME??? χαχαχαχαχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχαχαχα ! Μου μυρίζει δάχτυλος του παλιόπουλου πάλι.. Λες και έχει δικό του άνθρωπο στην ACME και μου τα στέλνουν όλα ελαττωματικά ! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάποιος πολιτικός μας, πήρε μίζα φαίνεται από την ACME για να της δώσει την παραγγελία του συστήματος. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αν εισαι συναδελφος (δυσκολο το βλεπω) εσυ που τα γραφεις αυτα για τους βηταδες για ελα ρε φλωροκαναρο να μου πεις που εχεις υπηρετησει και να δουμε ποιος ειναι ο τεμπελης ρε λαμογιο
    18 χρονια υπηρεσιας εχω κι εγω αλλα εκει που ειμαι ουτε για πλακα δεν μπορεις να κανεις εσυ
    ουτε εκει που υπηρετησα πριν
    εσενα σε κοβω να εισαι απο 20 μεχρι 25 ετων και να εχεις 5 χρονια υπηρεσια γραφειου.κανω λαθος φλωρακο?????
    αν εχεις κακαλα απαντησε , να δουμε ποιος ειναι ο τεμπελης
    μαθαμε τωρα
    οι βηταδες ειναι τεμπεληδες
    κι εχω πολλους τετοιους τεμπεληδες να σου δειξω που θα ντραπεις και μονο να κατσεις διπλα σου
    οκ φλωρε??????????????????
    Ζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προφανώς το "ΟΛΑ τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα ,μα θα παρακαλούσα όσους θέλουν να αφήσουν το δικό τους , να το κάνουν με όμορφο τρόπο ...." , δε σου λέει τίποτα...
    Και καλά να με βρίζουν πιτσιρίκια που το παίζουν αντιεξουσιαστές και έχουν πρόβλημα εξουσίας , να με βρίζει ένας συνάδελφος όμως δεν είχε περάσει το μυαλό μου...
    Αν έχεις διαβάσει και άλλες αναρτήσεις , θα είχες δει πόσα χρόνια υπηρεσίας έχω (9) και που υπηρετώ (Ανακριτικό Τροχαίας) , για λίγες μέρες τουλάχιστον ακόμη..
    Δεν είπα ότι οι "βητάδες" είναι τεμπέληδες , αλλά εξήγησα γιατί καθιερώθηκε η λέξη "βητάς" στην Αστυνομία να'ναι συνώνυμη με τη τεμπελιά .
    Στη Ζ , δε σου επιτρέπεται να'σαι τεμπέλης , τουλάχιστον όσο στα Τμήματα .
    Στα 3 διαφορετικά που έχω Υπηρετήσει εγώ πάντως έχω γνωρίσει πολλούς τεμπέληδες , με τις "καβάτζες" τους ,τους ύπνους , τα "μη βιάζεσαι ας πάνε οι άλλοι πρώτοι" . Στη σχολή πάλι το '99 όταν πρωτομπήκα , είχαμε τα "Θα φας ,θα πιεις , Αστυφύλακας θα βγεις" και όλα αυτά τα μάθαμε από βητάδες συνάδελφε , όχι από Αστυφύλακες ή βαθμοφόρους...
    Άλλωστε , μάλλον δεν κατάλαβες το χιούμορ με το οποίο "έδωσα" τη συγκεκριμένη ανάρτηση , γιατί μου θύμισε τα δικά μας , όταν είμαστε μπροστά από Η/Υ και προσπαθούμε να συντάξουμε κάτι στο POL . Αν είσαι στη Ζ , προφανώς δε θα χρειάστηκε να ασχοληθείς με το ΡΟL , για να δεις πόσο δυσλειτουργικό και δύσχρηστο είναι και επίσης δεν είδες πως τελείωσα την ανάρτησή μου .
    Είπα πως όντως υπάρχουν "βητάδες" που όταν κάθομαι και μόνο δίπλα τους , ντρέπομαι και οι οποίοι αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση για τους ομοιόβαθμούς τους και κυρίως για τα νέα παιδιά που βγαίνουν από τη σχολή..

    "αφιερωμένο στους φίλους μου "βητάδες" στο Τμήμα που υπηρετώ , Παναγιώτη Κ. και Αλέξη Ζ. , που έχουν τόσο όρεξη και τόσο φιλότιμο , όσο 10 "νέοι" μαζί.." .
    Δώσε λίγο χρόνο στο ιστολόγιο πριν κρίνεις τόσο αυστηρά το δημιουργό του , συνάδελφε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δεν εκρινα το ιστολογιο αλλα τα λεγομενα σου......
    με τη λέξη "βητάς" εννοούμε τον τεμπέλη Αστυνομικό , τον "Χωροφύλακα" , τον "όσο λιγότερα ξέρεις στην Αστυνομία , τόσο καλύτερα θα περνάς" ..
    επειδη ειμαι οπως ειπα βητας αλλα και επειδη ξερω πολλους βηταδες ειμαι σε θεση να σου πω οτι για πολλους απο αυτους ειμαι περηφανος γι αυτο που ειναι και γι αυτο που εχουν προσφερει στην κοινωνια
    μην τσουβαλιαζεις λοιπον τους συναδελφους σου επειδη ετσι ακουσες απο μερικους
    κατσε και βγαλε τα δικα σου συμπερασματα
    οτι υπαρχουν τεμπεληδες εχεις δικιο
    δεν ειναι ομως ολοι βηταδες
    εχω δει σε τμηματα αστυφυλακες με 2-3 χρονια υπηρεσια που θελουν ευθανασια για το τεμπελιο τους
    ελπιζω να καταλαβαινεις οτι ο τροπος που εγραψα ηταν φυσιολογικος οταν βλεπω να απαξιωνουν συναδελφους που εχουν προσφερει στο σωμα και συνεχιζουν ακομα αγογγιχτα και μαλιστα με περισσοτερη ορεξη απ'οτι παλια

    σου ευχομαι καλη συνεχεια και να περνας καλα
    και οταν γινεις βητας θα με θυμηθεις

    για το πρωτο ποστ πες οτι δεν το εγραψα
    ελπιζω να τα λεμε καλυτερα αλλες φορες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ Τ Ε Μ Π Ε Λ Η Δ Ε Σ ....ΒΗΤΑΔΕΣ.
    ΗΘΕΛΑ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΣ ΠΟΙΟ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΣΕΣ...ΕΑΝ ΓΝΩΡΙΖΗΣ ΑΠΟ ΒΑΘΜΟΥΣ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ...ΕΙΝΑΙ ΡΟΥΜΑΝΟΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΛΟΧΑΓΟΣ ..ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΕΔΩ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΒΑΘΜΟ...ΑΝ ΚΟΥΡΑΖΕΣΕ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΕΜΠΕΛΙΔΕΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΓΥΡΙΣΗΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΧΝΑΖΟΥΝ....ΜΗΝ ΙΣΕ ΠΡΟΚΑΤΗΛΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΗΤΑΔΕΣ...ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΟΛΑ τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα ,μα θα παρακαλούσα όσους θέλουν να αφήσουν το δικό τους, να το κάνουν με όμορφο τρόπο....

Related Posts with Thumbnails